Lovisa & Malin

BACK FROM THE DEAD [16.01.23]
God dag, tjena, bonjour och halloj!
Bloggen är BACK!!! Enligt mig iallafall. Karin som skriver just nu, aka inte Lollo eller Malin utan Lovisas kompis. Jag har pushat för att Lollo ska börja blogga igen typ foreveeeeeeer men hon göre inte :( så nu när hon lämnade mig enam med sin dator passar jag på!! photodot ska komma TILLBAKA och bli Sveriges Bästa Tonårsblogg. Typ. Därför tänker jag nu utnyttja alla mina övertalningskills för att få Lollo att lägga ut en bild om dagen. Korta inlägg, för att komma igång igen. Hon fotar ju fortfarande jämt!! Vilket är toppen för mig, när jag behöver profilbilder och instagram likes. Jag har förresten tagit över PR för den här bloggen nu, Lollos nya manager. Mark my words, nu kör vi!! Idag fotade jag och Lollo mig vid Långsjön (vinterprofilbild till fejjan, check!) Så bjussar på två bilder därifrån. Kika in igen imornguys, LOVAR nytt inlägg då! Puss <3 <3
 
Döm inte redigeringen på bilden på Lollo, för det var jag som lekte med den. Den är några veckor gammal, från ett photosesh Lollo hade med Maja.
 
//Karin 
#1 - Lisa

Mer inlägg vill vi ha!!!!!!!

#2 - Anonym

JAAAAA! go karin!