Lovisa & Malin

var ska man börja? [16.01.24]
Det har varit lite tomt utan dig bloggisen. Än så länge vet jag inte vad jag ska hitta på med dig. Kanske lägga ut lite bilder från mitt gångna år. Det har hänt lite saker sedan sist, med betoning på lite. Jag har börjat ettan, inte färgat håret i nån konstig färg som jag brukar sådär vid hösten/vintern, köpt en riktig foundation (???), slappat genom året utan jobb och börjat använda VSCO. Nu är det dags, ta sig i kragen och börja blogga igen!  
 
Borde kanske göra en recencion av ettan än så länge också. Men matematikboken ligger just nu vid min vänstra sida och påminner mig mot min vilja att det är dags att plugga för det där matteprovet imorgon. Får dyka ner i algebran nu och finslipa på lite bilder senare. 
 
Hoppas det är fler än Karin som är redo för en ny era för Photodot.blogg.se. Hoppas jag är redo, -Lovisa.
 
#1 - Karin

Så ska det se ut!!! Bra jobbat! Skype i veckan?

Svar: ja!
photodot.blogg.se