Lovisa & Malin

Glidare



Hello everyone! Det var ett tag sen! Jag har haft fullt upp med att ha sommarlov och åka härs o tvärs i landet och träffa släktingar. Min dator har också slutat fungera och jag bloggar nu från mobilen. Den bara blev helt svart en dag och ville aldrig vakna igen. Det gjorde mig ledsen eftersom alla bilder från de två senaste åren ligger på den och jag har ingen extren? hårddisk. Det suger. Men vi ska, när pappa, ludde och jag kommer hem igen, försöka få den reparerad eller i alla fall få ut bilderna. 

Just nu är jag i skärgården och har det väldigt mysigt. Det ända jag hittar på är att äta, läsa fanfictions på wattpad, springa, basta, bada  och sova. Livet är härligt ibland. 
Idag testade jag för en gång skull vattenskidor. Jag kom upp och kunde åka efter några försök att komma upp och stanna. Pappa blev imponerad att jag orkade fortsätta försöka, eftersom det tar otroligt mycket kraft från armarna att ta sig upp. *stolt* Jag hade roligare än jag visar mig se ut att ha på första bilden. Jag var bara så förfärligt nervös inför åkningen. 

Hoppas ni mår bra! -Lovisa  

#1 - hejhejhemsktmyckethej

Hej! Vad har ni för kameror? Det står att ni har varsin canon-kamera men jag undrar vilken modell + objektiv? Kan ni rekommendera de ni har? Tack på förhand x :)

Svar: svarade på din fråga och svaret kommer imorgon! :) -Lovisa
photodot.blogg.se