Lovisa & Malin

New york

Hey Baberyba. Jag sitter nu i bilen till skidbackarna. Med mig har jag en spelberoende lillebror och en timbuktuälskande pappa. Själv lyssnar jag på min egna lista som jag har satt ihop under vintern, tycker att ni ska testa några låtar från den... Men sen har jag kommit på att jag blir så himla illamående av mina urbaners och sitter nu med mina trogna iphone 5 lurar. Varför? Bara ena luren på mina urbisar fungerar, så himla typiskt :(. Jag äter lite choklad ibland och taggar lunch någonstans, helst nåt nyttigt, men man dras ju alltid till mc när man är på rullande fot. Blir nog nån cheeseburgare om jag har tur på min sida. Gud, ni skulle bara höra hur min mage kurrar och knådar just nu. Jag hoppas dessa inlägg skänker er lite mer info om sekundrarna som går i livet. Mitt liv. -Lovisa