Lovisa & Malin

Seriöst nu
Ja om en dryg halvtimma har jag inte sommarlov längre. Tiden har gått så otroligt fort och jag har haft en sån himla mysig sommar! Även om jag inte varit på någon amazing språkresa eller konfirmerat mig med massor av sköna människor, min sommar har faktiskt ända varit bra. Bara haft männsikor som jag verkligen bryr mig om omkring mig har varit så himla skönt. Detta året (som alla andra år) så kommer jag ge järnet, ingen vila ingen ro. Stenhårt pluggande när det behövs! Detta året ska ingenting stoppa mig, det kan ni ge er fasiken på. Är så otroligt tacksam över mitt liv. Jag ska göra allt för att visa det. Det var djupt, hmm ja nu ska jag väl fortsätta vara lite osäker inför morgondagen och tänka på alla människor jag kommer träffa, tidiga mornar jag måste gå upp för och allt annat som tillkommer. -Lovisa