Lovisa & Malin

Långsjön
Efter dansen idag åkte jag och Agnes till långsjön och badade. Det blåste. Vi dröjde ca 45 minuter på bryggan innan jag vågade hoppa i. Mitt hår blev extremt tovigt och har fortfarande inte torkat. Det var glas överallt och kallt. Ska man sammanfatta min eftermiddag finns det bara ett ord. Mysig. Trots allt var det faktiskt det. Så skojigt. Nu har jag dock endast tre iphonebilder att bjuda på. Hehe. I extrem desperathet gjorde jag ett icke fulländat kollage. Nu har jag lite stressigt i en stor hög av kläder som ska packas och vikas in. Men jag lovar er en finare midsommar full av bilder och lite mindre bitterhet.
Förresten, på bilden på mig vet inte ens jag vad jag håller på med. Någon blandning av en min vid en sån där spegel som finns ibland på gatorna. Bra där Malin, nobelpris i att förklara. 
-Malin