Lovisa & Malin

Alldeles jul
Hoppan Hejpan -Hoppsan Hejsan utan s + ett p liksom- Igår hade jag en supermysig dag med Sofi. Vi gick runt lite i julestockholm, glodde på gitarrer och noter i en musikaffär, köpte mycket gott godis, åt väldigt god mat, gick till Saga, köpte och åt mycket popcorn, såg på Hobbit, åkte hem samt gjorde en liten film på sträcken som finns mitt påvägen och det liknade inte alls försent för edelweiss. Hon ville inte vara med på bild (jag försökte tappert) så det får väl bli en annan gång. Men överlag var detta julledighet på hög nivå.
Nu där emot är det jul i vårt hus och jag har bakat de förmodligen jämnaste pepparkakorna i mitt liv. Sedan har julmusik spelats på vår elektriska flygel med en eländig tangent som alltid fastnar. Snart antar jag att det är dags för en gran att flytta hit och snart bli utkastad helt, enkelt få en kort tid som inneboende.
-Malin