Lovisa & Malin

Utan dig
Här är min så kallade sjungvideo. Mammas fest är ju idag och i födelsedagspresent ger jag henne en sång. Jag har skrivit den själv och kommer uppträda med den nu under kvällen. Jag gjorde filmen igår på eftermiddagen. Den här gången skippade jag snacket, jag hatar att höra mig själv prata. Då är det bättre att skriva.
Låten heter "utan dig", och handlar helt enkelt om min mamma. Den är ju till henne. Dock blev det lite brist på text vid andra versen. Men det får bli så ändå. Förresten, det kanske är tråkigt att jag inte kollar in i kameran, men jag är inte tillräckligt duktig på gitarr. Måste se vad händerna gör, hehe.
He en bra kväll!
/Malin
#1 - Runa

Åh! Fina fina Malin du är så grymt bra!! :D Skitbra låt!!! <33

#2 - Agnes

Du är verkligen grym!! Jättebra låt och fantastik bra röst du har!! <33

#3 - Agnes

Du är så grymt duktig!! Jättebra låt och fantastisk röst du har!!! <33