Lovisa & Malin

fototips regning dag
1. Bygg en studio hemma och fota produktfoton.
2. Fotografera vattenbilder, det är alltid bra att kunna och ganska roligt faktiskt.
3. Fota ett porträtt med hjälp av fönsterljus.
4. Träna på att fotografera mat
5. Fota siluettbilder.
6. Försök fånga en regndroppe på bild.

Hoppas ni tar del av tipsen!
-Lovisa
#1 - Runa

Smarta tips!

#2 - maja - fotogeniquee

sv: Vi har varit fotointresserade i ungefär två år :)

#3 - JENNIFER

Hej, min kompis berättade att ni kunde fixa headers åt folk. Och jag hade blivit väldigt glad om ni kunde fixa en åt mig. Eftersom att jag inte är nöjd med min. Snälla..

#4 - Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/june/veckans-blogg.html#comment