Lovisa & Malin

Nytt skinn
Bloggen har nu uppdaterats, ni är inte vilsna, fortarande hos mig och Malin bara med ett nytt utseende på bloggen. 
Idag har jag inte gjort särskilt mycket, haft håret utsläppt, haft en grå tröja, haft ett par vita jeans och två silveringar. Pluggat fysik och engelska har jag även gjort. Lite nytta måste man ju tillföra. Visste ni att jag har fått en individuell och unik idrottuppgift i skolan? Jag ska ha en danslektion. Jag är så nervös, jag har ingen aning om vad jag ska hitta på som är lämpligt för en klass med 80% sportfånar. Jag får hålla mig till grunderna. Köra lite inspirationell dans och koregrafi. Hur ska jag få ihop en koregrafi på en lektion är ju också en fråga som dyker upp. Mycket att tänka på helt enkelt, men ni behöver bara tänka vad fin vår blogg blivit. -Lovisa