Lovisa & Malin

Inte brunt, rosa
 
 
 
När blommorna slog ut rushade jag med Arielle till kungsträdgården och drog en hedelig fotografering. Konstigt hur allt kan förändras över ett år föresten. 
Just nu sitter jag med ipaden och lyssnar på min lista. Här kan du gå in på den via spotify, om du nu skulle få för dig att vilja lyssna på min musiksmak. Jag ska snart börja steka köttbullar och koka pasta till middag. Kanske får ni se hur det blev. Jag sitter samtidigt som jag lyssnar på musik och försöker skriva klart min idrottsuppgift som ska in imorgon. Den är jobbig måste jag erkänna. Hoppas i alla fall ni mår bra och at ni tycker jag åldrats med värdighet och inte i förnedran. -Lovisa
#1 - Filippa [FIDELIPPAN.SE]

Alltså gud vad vackert!!

SV: Varsågod! Så fin! Åh tackar, ja jag har gjort min design själv :)