Lovisa & Malin

lonleyness
Lovequotes är så jäkla härliga, du hittar alltid minst hundra stycken på instagram som stämmer in exakt på vad du tänker.
Jag har inte haft allt för mycket för mig denna veckan.. Men ändå har mitt huvud varit fullt av tomma hoppfyllda tankar och önskningar, så sjukt att man kan tänka så mycket på en person, som med stor sannolikhet inte vill ha en, kanske har den personen redan friendzonat mig? Eller han kanske bara är osäker? Varför tar han endast kontakt i skolan? Aldrig när man är hemma och verkligen är ENSAM, vill bara ha honom även om allts skulle skita sig rejält. Visste ni att när man gillat en person i mer än några månader blir det kärlek? Så himla sjukt, någon som man vet inte alls kanske känner på samma sätt? En crush som med tre ord kan få dig att svimma, få dig att tappa andan. Inte klokt vad jag längtar efter de orden på hans läppar, som aldrig kommer aldrig ske.-Lovisa