Lovisa & Malin

tjocka pannkakor
eller såkallade amerikanska pannkakor gjorde jag nu på morgonen. Jag mår väl helt hyfsat, trots huvudvärk, ont i hals och snuva. Jag tror jag håller på att bli sjuk. Inte speciellt bra, vill ju utnyttja helgen till max. Får se vad som händer. Jag ska i alla fall städa mitt rum, enligt mig ser det ut som om min byrå har spytt ganska brutalt. Sen lyssnar jag till dramatisk musik och försöker få ihop en danslektion. På pankisarn atog jag bara hälften av allt och fick till två portioner. La resten under en tallrik och ger dem till Ludde och pappa när de kommer hem från kungsholmsloppet..  Hoppas ni mår bra -Lovisa Hahaha såg nu att det inte är nionde utan den tionde, nobody will think about it, okej? Bara låt en sjuk trött tonåring få tro att det är den nionde fortfarande.