Lovisa & Malin

En dag av äta
Nu sitter jag på landet och har inte sådär supersnabbt internet. Men jag kämpar på ändå, lite måste man ju försöka. Dessa fyra små bilder tog jag i måndags nu i veckan när jag tillbringad en dag med Sofi i staden. Vi såg boktjuven på bio och jag tyckte verkligen om den - har inte läst boken så det var kanske därför, men ändå, tårarna rann. Sedan åt vi en dyr crêpe (det är ju tydligen "middagstid" efter klockan halv fyra och då blir allt en 50-lapp dyrare, så vi hade bara råd med en, himla onödigt) och god glass. 
Nu alldeles precis såg jag musikvideon till du stör dig hårt på mig och tyckte om den. Min recension ger inget A i svenska -noll analyseringar om hur uppbyggnaden och grafiken påverkade min inre känsla för Markus Kruneågrds kommande verk- men nånting fick mig ju att se klart hela så den måste vara bra. Det bara måste vara så
-Malin