Lovisa & Malin

Ärad vare Gud i höjden, detta har jag gjort i slöjden
Men tjena, här har ni 32 bilder på mig. Skjortan har jag kämpat med under den här vårterminen. Vet inte ens om jag kan kalla det för e skjorta. Den är som ett mellan ting mellan en skjorta, bomberjacka, kofta och Gud vet vad. 
Ni kanske der att någonting är annorlunda? jo men jag gick ju och klippte av 20 cm av håret hos frisör i fredags. Hyfsat nöjd tjej här borta med noll slitna toppar. Nu kan dock inte längre göra utbakade flättor på mig själv längre. Som Malon lärde mig för några veckor sedan??! 
Denna veckan kommer bli stört skön med noll läxor och noll prov, bara sol, glass?! (förbud mot sötsaker inför sommaren, ett löfte jag håller med min padre sen i mars) Det går inte jättebra för någon av oss) och tv serier <434343433333 
-Lovisa