Lovisa & Malin

Puzza
Idag var tanken att jag skulle vara ensam hela kvällen. Men med all tur jag har kunde Lovisa komma och rädda mig vid puzzakiosken (ett litet vokalutbyte) nedanför mitt hus. Vi kom hem med en "Herrängens special" (den öppna kartongen) och en Vesuvio (stavas det ens så). Det är tydligen Lovisas favorit, tycker att det är roligt. Om man tänker efter så är det lite som en värmd frukostmacka. Med tomatsås. Och sånt. Okej jag har egentligen ingen koll över huvud taget. Vi tog iallafall några riktigt fula bilder på kartongerna innan vi åt upp dess innehåll. 
Måste säga att det ändå är något med den här bilden som jag tycker om. Det är fötterna. Dom ser så hungriga ut. Om ni tänker er att de med myrsteg går fram mot puzzorna och petar på dem med tån - så har ni min humor i min humor i ett nötskal. Nog är man en primitiv varelse allt. Nu kanske man ska börja tänka på refrängen. 
Dröm om puzzor allihopa -Malin