Lovisa & Malin

Gott nytt
Hej på er! ligger här i min säng, klockan är tjugo över två. Jag är alldeles för pigg. Har hjärnan i högvarv. Min kväll var så himla rolig, en av mina bästa nyårsaftonar. Jag har ätit så otroligt gott och skrattat och bara haft allmänt bra. Vi körde musikquiz från varmrätten till tolvslaget. Tiden bara rann iväg. Jag tog med min kamera och gjorde mig beredd. Märkte sedan att jag glömt mitt stativ. Då knallade jag och Rebecka i rask takt för att hämta det sådär tio minuter innan tolvslaget. Vi kom precis i tid. Jag bara höll ner knappen på kameran och lät den smattra. Jag höll så länge att fingret domnade. Några bilder blev det i alla fall, även om de inte var toppklass så är det ju ändå fyrverkeribilder med många fina färger. Blev så glad, övriga år har jag misslyckats totalt med fyrverkerier.
Nu ska jag nog kolla vidare på alla bilder och ta och rensa bland dessa 2000 bilder, alltså, minst 300 är bara helt svarta... Jaja gott nytt år alla goa ha en bra start på 2014 -Lovisa