Lovisa & Malin

Drizzle frizzle
Vi drog en kassiker och gick ut och fotade i den nyfallna snön. Mössorna och alldeles förstora men väldigt underbara stickade tröjorna sätt båda som en smäck. Vi kände oss coolast i stan. Vi var och kommer alltid vara det, K. 
Malin påpekar att jag på ett fräsigt sätt är orosväckande lik Sir väss i Robin Hood. Jag kan väl inte mer än instämma?  Härligt hur naturen gjort min djursjäl till en harmonisk orm. 
Vi matchade våra lovikavantar och tröjor så himla fashionabelt att Prada ringde och ville ta del av våra unika och finurliga kunskaper. 
Jag har alltid saker i kikar´n, men oftast går allt åt pipsvängen. Som att jag skulle leda min cykel från mamma till pappa idag. Det var faktiskt inte så lätt, 1 decimeter snö och varenda människa jag gick förbi glodde som en ko och fnissade lite för sig själv när jag pulsade fram i snön som en snöplog på bar is. Detta uppdraget gick faktiskt bra, förutom att ja snubblade vid ett övergångställe och förnedrade mig själv totalt. Liksom, ingen har så dåligt balanssinne att d ramlar på de vita strecken bara sådär. 
Jag valde att ta en kickspark so uppvärmning inför mitt och Malins nästa äventyr. Lära sig tai kwando. eller något i den stilen.
Efter år av försök till snygga blåsa-på-snö-i-handen-bilder gav vi upp och klappade bort allt istället, inte heller särskilt lyckat det heller. Jag tror inte någon skulle ta skada av lite kortare slutartid. 
Som slutfinish la man sig ner i snön och blev mulad av en viss blondin. 
 
Jag kände att detta kanske kunde behövas. Tänk dig, dessa var det bra bilderna. -Lovisa
 
 
 
#1 - maja

ååå vill också ha snö, det gör sig så bra på bild ju :c