Lovisa & Malin

Ny kväll
Tjena kexen står mi där borta o smular över någon annan.. Jaha okej då. Men idag har varit en helt ok dag med några goda återsenden och skratt. Hahaha. Jag har ätit kebab och målat serier. Även förberett mig inför en muntlig redovisning av praoen. Hur det fasiken ska gå bra har jag ingen som helst aning om. Jag har ju målat om mitt rum nu. I'M TOTALY IN FREAKIN' LOVE. Jag tror jag älskar blogg.se appen också. Den är faktiskt rätt skön. Lite choklad har jag längtat efter och jag har börjat förstå att jag är blondin. Liksom man fattar det inte först. Då är det liksom bara fult. Men jag kommer nog börja gilla det mer snart. Får man bara hoppas. Jag har beställt en spegel till rummet med stor vit ram, har även tänkt på en stor karta över världen med lite retro-touch. Lampan är bara för fin.
Men allra just nu saknar jag en vän som jag inte haft en endaste konversation med sen förra terminen. Jag saknar faktiskt denne ganska så himla mycket. Åh varför ska jag bara göra fel hela tiden? Liksom, gör jag aldrig något rätt som jag kan få littttte cred för?? Jaja men paniken stiger och jag är inte säker på varför. Men nu ska jag fortsätta sitta i min soffa medans Ludvig och pappa fortsätter packa inför vemdalen imorgon, yey. -Lovisa