Lovisa & Malin

Cafe Pistage
Hej bloggisen. Ett till kasst mobilinlägg. Jag sitter hemma i soffan hos mamma efter en sista dag med prao. Mina två veckor som praktikant har verkligen varit roliga och intressanta! Jag har lärt mig massor inom cafe o sånt men även hur man är allmänt trevlig mot okända människor med måtta. Jag kommer definitivt testa att praoa/sommarjobba på cafe i framtiden. Så himla kul! Jag var med Arielle efter "jobbet", vi åkte o köpte blekfärgningsmedel och färgade i hemmes hår och ljusase upp mitt. Nu är mitt hår faktiskt blondt. Jag är blondin igen. Men håret är så gult i topparna som solen själv. Har bokat tid nästnästa vecka och ska korrigera och rätta till så att det blir precis som jag vill. Denna dagen har fktiskt varit bra. Men dock tråkig för jag kommer sakna praoen. -Lovisa