Lovisa & Malin

Tittut
Men hej! Sitter i en bil påväg mot en kräftskiva ganska långt bort. Jag har massor av tid nu så jag skriver väl lite. Karin och jag hade en fotosession i skoga och nu när jag kollar på denna bilden blir jag ledsen hur mitt pigment har förått mig nu. Blek som ett lakan har jag blivit på bara några veckor. Oschysst. 
Fick ett presentkort på bokklubb förra året, bestämde mig för att ta tag i det och beställde fyra böcker, alla olika från varann. På tur står dock looking for Alaska. (Nya jeans också! Riktiga mamma jeans, lord de är bekväma)
Nytt bajsschema med supersena eftermiddagar.
Intressant diskussion. 
Fotade i min nya skrivbords lampa medans jag satte ihop mitt nya skrivbord med Celine!
Njöt av sista sommarvärmen i min favvotröja.
Gjorde baklava en tråkig eftermiddag, blev faktisk helt ok, gjorde filodegen själv och hade bara mandlar och valnötter i.
Tillsist beställde jag denna goa. Hoppas den kommer snart. Ska dra o kolla nu, bye! -Lovisa