Lovisa & Malin

trends
Okej nu känner jag mig som en topmodebloggare. Under påsken var jag nere hos mina morföräldrar i halland. I den lilla "byn" finns en gigantisk affär med secondhand/antika prylar. Gick in där och hittade massor av kameror, jordglobar och klockor. Hittade alltså denna goingen där. Jag prutade ner den från 20 till 17 kronor. Mycket värt. Den höll dock på att falla isär när jag kom hem och morfar fick hjälpa mig limma ihop den med superlimm. Vi bytte även batteriet. Kände mig så himla urmakaraktig. Sen när jag kom hem till stockholm hittade jag ett oanvänt klockarmband från pappas gamla klocka som jag snabbt tog beslag på och satt och pillade med. Lyckades på lördagsmorgonen byta armbandet. Jag har ovärdiliga egenskaper, verkligen. Både i händighet och mode tycker jag. Bra Lovisa -Lovisa