Lovisa & Malin

outfiten
Det finns så himla många trender nu, och det är väl tur? Så alla inte går omkring med likadan stil och hår och smink? Jag har tendens att inte följa så många trender eftersom jag är väldigt sparsam, köper för det mesta saker som står ut lite ur mängden, eller så lånar jag någonting fint och gammalt från min mammas gamla 90-tals garderob. Vart man än går brukar man alltid se de med de perfekta håren, de perfekt slitna jeansen, den där märkeströjan alla har eller den där väskan du suktat efter i skyltfönstert i flera månader. Tänk om man hade tid, ork och pengarna att köpa allt det dära "perfekta" bara för att vara en i mängden och bara bli en av de dära 100000 tjejerna med svarta michaelkorsväskor. Varför måste man ha märkesgrejer egentligen? Vill man visa att "jag har mycket pengar" eller tror man att bara märkessaker är stilsäkra? Då har man dragit åt skärpet ett snep för hårt...
Men ibland får man ju bara ett sug? Liksom, tääänkk om jag hade en sån väska, eller tröja, eller vad det nu kan vara?  Det fick jag nu ikväll, satte mig vid dator och började bygga upp en liten dröm"en i mängden"outfit. Jag ska faktiskt vara så lyxig att beställa just den där stickade ralph lauren tröjan bara för att unna mig i något färgglatt i höst när alla andra går omkring i svart och vinrött.
-Lovisa