Lovisa & Malin

En heldag med mig
Idag spenderas min tid i vardagsrummet. Jag år frukost med självaste treenigheten - mjölk, oboy och resultatet choklad - och snart väntar en ypperligt härlig dejt med Ben&Jerrys avkomma strawberry cheesecake. Varenda gång jag är ensam hemma en hel dag händer något i min hjärna som jag inte kan rå för. Det kan vara viktig information för närstående, eller bara ännu en värdelös sak att veta om mig. Vid närmare eftertanke blir nog alla lite galna av att vara ensamma hemma. 
Som grädden på moset, pricken över i och körsbäret på tårtan för denna dag tänker jag sätta mig och grundligt förbättra mitt gehör, så att jag i framtiden kommer ha ett utvecklat musicernde inre. Det vill säga att jag tänker placera burken med glass på flygeln och spela en liten stund.
Dom här är från Spanien, den sista är många penslar i pgotoshop-Malin
 
#1 - Sara Lund

Malin. Kan inte du berätta lite om din skola och klass och vilka som går i den? Kan du inte också lägga upp årets skolfoto? Älskar att läsa om sånt :)