Lovisa & Malin

diy- room
I helgen var jag och sov hos Tilde fredag-söndag. Verkligen jättemysigt! På lördagkvällen satt vi bara och klippte i tidningar, hängde upp mysbelysning och satte nya kuddar på sängen. Allt var helt perfekt! Dom övre är från Tildes rum - Boys in books are just better - Sedan hann jag hem och fixa i mitt egna rum, - Hakuna matata & smile - Rosorna har jag faktiskt vikt helt själv, tog typ en halvtimme styck, men det jag det värt! Jag vet att mina bokstäver blev lite småcharmiga med himlans tydliga tejpbitar... tror jag ska leta upp självhäftandetejp på någon dag i veckorna framåt. Jag har även fått tillåtelde att måla om mitt rum! YäÄÄÄÄy jättelycklig! Det får ni se om några veckor. -Lovisa
 
#1 - Sophie - Foto & Livsstilsbloggare i Karlstad!

Älskar de med ljusslingan :)

Svar: Jaaa visst är det fiint?
photodot.blogg.se