Lovisa & Malin

Stängsel, stängsel
Igår var jag och träffade super duper Rachel, vi fotade, bakade och såg på en väldigt skum film. Bilderna är tagna i hennes trädgård.
-Lovisa 
#1 - BYSOFIA

BYSOFIA.SE -
Läs om du vill..

En modeblogg fylld med inspiration, outfits, jobb i klädbutik, modellandet, livet i stockholm. Och min resa bakom mig, min sjukdomshistoria då jag som lite blev svårt sjuk, hur vi klarade oss igenom då vårt hus brann ner, och det som gjorde mest ont i mitt hjärta. När min far fick lämna oss på bara fem veckor av hjärntumörer - fuck cancer!

Tar vara på livet varje dag, kämpar och ser framåt.
TO DIE FOR - Deras bikinisar är magiska, just nu kan du vinna en i bloggen. Hoppas vi vill vara med.
KRAM

tävlinge
http://bysofia.se/2013/april/tavling-bikini-fran-to-die-for.html#comment