Lovisa & Malin

Kärleks medley
Här sjunger jag alltså vår "kärleks remix" eller vad man ska säga. Det blev lite konstigt, jag tappade bort mig typ mitt under filmen, hehe. Aja, sånt kanske ni märker och förstår att det inte var meningen. Titta på filmen så förstår du vad jag skriver om. Förresten eftersom jag satte på snabbspolning när jag pratar så är det lite otydligt vad jag säger, och jag låter några år yngre. Haha! Det tyckte jag var jättekul...
(Vivaldidagen: en öppet-hus dag typ.)
Jag måste varna också för att det är sååå dåålig kvalitet på filmen. Kameran är verkligen dålig. Därför rekommenderar jag att ha den som "liten".

Vi har flera gånger fått frågan om vart vi har gjort våran design. Det är Lovisa som ha gjort den och jag vet att hon har använt photoshop elements 10 eller photoshop Cs5. Det är alltså ingen hemsida den är gjord på. Om du inte har photohop själv kan jag åter igen påminna om att vi kan göra en design eller header åt dig ;)
#1 - Anonym

Vill du ha .se eller .com till din domän? GRATIS? HELT GRATIS? I hela 3 år?



Och kunna fortsätta blogga på samma bloggportal som du gör just nu?



HÄR FINNER DU:

http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/may/fa-en-gratis-doman-nu.html#comments

#2 - Elin - Designar bloggar

kolla in mina tävlingar, vinn en design & veckans blogg! :)

#3 - Ronja

Vad fint du sjunger! Men iaf så hoppas jag att ni svarar på detta!? Kan ni göra en blogg design,header till mig det hade varit jätte snällt! För jag blir aldrig nöjd med mina egna. Måste man ha blogg.se för att ni ska kunna göra en header elr så åt mig? Isf kan jag byta blogg hehe <3 Tacksam för svar :)

#4 - Mone

jätte duktig! :)

#5 - Jennifer

Hej, hade ni kunnat göra en header åt mig? Har haft min så länge, och försökt göra nya, men dom blir inge bra. Hade vart tacksam om ni kunde fixa det! :)

#6 - Jennifer

Glömde länka min E-postadress också! Men snälla kan ni göra en blogg header åt mig? Jag behöver verkligen en ny och det hade vart riktigt snällt!

#7 - Wilma

FAN VA BRA DU SJUNGER MALIN! HOPPAS VI SES SNART<33333