Lovisa & Malin

Ipad fodral
I dag har jag varit i skolan och gjort ett Ipad fodral! blev väldigt nöjd, fodralet är gjort av mörkt jeans tyg. Hihi det var precis så Ipaden gick ner i fodralet, hade mätt helt perfekt. Nu skiner solen och jag måste bara ut och fotografera, men man får nte glömma att plugga också!
-Lovisa ♥
#1 - Ella

Super fin blogg :)

#2 - Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg ni har! :)

Jättefin design för övrigt!



Ta hand om er, kram!

#3 - Annika

SV: i typ 5 år :)

#4 - Ella

Thihi, ja det kan jag göra. Säg till när du hart lackt till mig + vilken numer du blev så gör jag det också :)

#5 - Erika!

Nu följer jag er också och vart nr 14 :)

#6 - Ella

oki, följer dig och blev nr 15 ;)

#7 - tjejernaofsweden

hejhej! super söt blogg! skulle vara schysst om du kunde säga vad du tycker om våran design? massa kramar!

#8 - Linnea - FOTOBLOGG

SV:

ok, såklart vi kan göra ett bloglovin byte !

Vart nummer 16 säg till vilken du vart ! :)