Lovisa & Malin

Gammalt
Lite gammal redigering. Jag vet inte, men jag har ju sagt att jag ska göra redigeringsguider. Fast jag vet inte vilka redigeringar. Hihi, men det kommer nog lite tips och sånt här fram över. Lite uppdatering av designen också.
/Malin
#1 - Hedvig

Grymt fin blogg ni har! Därför tycker jag att ni ska delta i veckans bloggtävling hos mig! Vinnaren får en fet länkning!! :)

#2 - Isabelle

Hej!

Nu har vinnaren i foto tävlingen kommit upp, kolla om det är du som är den lycklige vinnaren! :)
Om det är du som har vunnit, kommentera då på bloggen där du skriver i antingen din mail eller någon annat där jag kan kontakta dig och ge dig priset. ;)
Kram

#3 - Julia

gud vad fina bilder!! :)

Svar: Tack :)
photodot.blogg.se

#4 - Semlan-Foto

Nu är Dagens blogg i gång! Anmäl dig och få chansen att visas bland mina läsare :D

http://semlanofc.blogg.se/2012/august/vinnarnaen-ny-omgang.html#comment

Har du redan anmält dig ber jag om ursäkt för denna kommentar.

#5 - Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Gillar den första bilden mycket! :)