Lovisa & Malin

Skev ekorre säger osäker på livet ett svagt hej!
Tjabalolubilu. Idag väcktes jag av min brandlarmsväckarklocka som började tjuta 07.55. Livet rullar och mina möbler i mitt rum har sakta men säkert ändrat ställning. Snart lommer målare och ska måla om. Hela veckan har jag sökt om inspiration och inredningstips, jag är så trött på mitt opersonliga rum. Jag har fått nog och ska vända allt upp och ned tills jag hittar balansen i rummet.
Jag fotade lite imorse också, liksom vad ska man göra så tidigt ändå? Sova såklart men min hjärna fungerar inte riktigt så.  Jag har typ glömt hur man sminkar sig, mitt ansikte är en katastrofal katastrof. Måste verkligen tänka över mina sminkvanor. Komma på någon lämplig rutin. Jag gjorde ett tappert försök att dölja min enda sminkning, som jag trodde skulle hotta upp min look, eyelinern. Nu vet jag det säkerligen, jag ska aldrig mer använda massiv eyeliner. Det var väl en början, ellerhur? -Lovisa
 
 
#1 - KP

Sjukt snygg boyfriend-look bejb! Målar du om hos din mamma elr hos din pappa?

Svar: Dadu
photodot.blogg.se