Lovisa & Malin

Li & Lo 25 01 14
Tja fan! Så sa jag idag och skrämde livet ur en vän. Kollade in hos Lisa en stund och båda hade kamerorna i högsta hugg. Åt goa lövbiffs-hamburgare för första gången i mitt liv. Lärde mig även ett och annat i photoshop. Sen var det lite snack med en gooooooooood tiramisiu, eller hur det nu skrivs. Ett plus i kanten är ju alla fingrar och tår som frusit ihjäl under processen. Sedan bar det av till Mallan och försöka hålla ljus vid liv i snön och vara så sparsamma med tändstickor när det samtidigt blåser minst tio sekundmeter ute, några glitter/glöd/gnister bilder får ni nog se senare. Bara en förvarning, jag kan stava mitt namn. Se här -> -Lovisa
 
#1 - Annie

Hej! Jag har nu dragit igång en Veckans blogg, skulle vara kul om du gick in och anmälde dig --> http://anniehjelm.blogg.se/2014/january/veckans-blogg.html#comment Förlåt om du inte gillar sånt här, ha en bra kväll!

#2 - frida

grym header ni har!!

Svar: Guva glada vi blir! Tack så himla mycket :)
photodot.blogg.se