Lovisa & Malin

5 bara 5
 
5 bara 5. Alltså åh vilken kväll. Igenting har ändrats, ingenting har sagts och ingenting är bestämt. Jag sitter bara här i min säng. 
-Jag tror jag ska färga mitt hår till min ungefärliga hårfärg, rå? kan man skriva/säga så? Rå blond?
-Mitt rum är helt upp och ned. Jag vill att tiden ska gå fortare.
-På lördagkväll ska jag bara mysa med bra personer.
-Jag känner mig otroligt ensam, vill gärna ha en pojk brevid mig som säger att jag är vacker och håller om mig när jag ska sova. Någon som inte tröttnar, någon som är rädd att mista mig, men jag får hålla ut, vara social, visa min bästa sida och bjuda på mig själv mera. 
-Jag är trött på min skola och dess ganska stela sätt. Trött för att jag aldrig kan känna mig bekväm. Trött på korkade personer som bara kan lägga undan dig i ett fack och använda dig vid tillfällen då du blir användbar eller den sista utvägen. Usch.
 
Men jag ska inte gråta, livet har haft sämre stunder. Jag ska nog kolla vidare på tips om hår och känna mig lite gladare imorgon och gå upp och springa för första gången på ett fööör långt tag. Ta vara på er -Lovisa
#1 - Lina

Vilka snygga foton!