Lovisa & Malin

två färger
Hej hej bloggen lata Lovisa här! Idag har jag bara kollat på vinterjackor och snackat med min orre Corre. Nej men Gud vad fult, tänk att folk skriver så. Men Cornelia är min orre, fågeln alltså. Jag har kollat runt på ebay för att hitta den perfekta jackan, hittat några få exemplar men alla är så dyra :( det här med frakt är ju ett skämt.Men snela tomten, ge mig den gråa. Jag måste hitta på bättre foto tillfällen punkt slut. Såhär dåligt som ovan får det bara inte vara. Jag är förkyld så hela världen vet, och jag ska typ ha en kort tajt kjol imorgon i skolan, jag kommer dö, inte för att det är kallt, utan för att den som vill kolla vilken färg jag har på trosorna, nästan hur lätt som helst kan åka med en skateboard under mina ben och ta reda på den. Ucsh va läskigt, får knipa igen låren och låtsas att jag föralltid är kissnödig.
-Lovisa