Lovisa & Malin

Gästblogg á la KP
¡Hola a todos!
KP här, altså Karin, LorreBorres crazy kompis. Jag är helt galen men tack vare Lollo har jag inte gjort nåt helhemskt. Än. Hahaha. Som ni märker är jag lite flum, men anyway låt mig. Nu ska jag berätta vem jag är, för er stackars satar som aldrig träffat mig. Jag heter alltså Karin men ingen säger det alla säger typ  KP,Kaka eller Kakie. I like it better that way. Jag har känt Lollo i ca 2.5 år nu sen vi börja samma klass i sexan. Hon är bejb och sjukt mys. Idag var hon och jag och shoppa presenter till Irma (grattis bejb) i Farsta med Gabbe.Så vi köpte grejs till Irma och sen nu är jag och Lollo på Sergels, vi ska se The Mortal Instruments. Vi är tidiga och sitter med en gigantisk popcorn i en tom salong. Lollo kläcker ur sig random citat hela tiden, så jag ska skriva de bästa här. SHOUTOUT TILL LOLLO OCH MALIN SOM SKA UPDATERA SIN BLOGG OFTARE.   Nu ska vi flimma lite till och sen se filmen. Hare gött!


Lollo flummar framflr bioduken "en helt vit duk. Varför inte äta popcorn hela tiden?"

Badass jag är som sitter med mobilen här inne det är jag som tog typ alla bilden så de håller inte bloggens standard men ni vet att ni älskar mig.


(Den bilden tog Lorrez) här är jag förresten med! Tjänare people!


Tagga soönder!!
Vi är rasister och gillar inte vita popcorn. Bara gula. MUMS!


Hötorget är fiiint vi satt och stirra på snygga människor (Lollo) och skratta åt hur roliga näsor ser ut uppifrån (Jag)
 
Jag är rädd att Lollo har ätit nåt skumt för helt plötsligt kläcker hon ur sig dessa;
 "livet är en show i sig, varför inte äta popcorn hela tiden" - Lollo, utanför salongen

"Jag sitter som en ekorre just nu" -Lollo just nu. Sen är hon cjuut och skrattar ner i popcornen. HEJDÅ BLOGGEN! NU BLIREE BIOREKLAM OCH LOLLO SÄGER ATT JAG SKA TA AV MIG JACKAN VILLE BARA LÄGGA TILL ATT NU HAR DE SLÄCKT SALONGEN OCH VI SER INTE OM POPCORNEN ÄR GULA ELLER VITA OCH BIOREKLAMEN ÄR CREEPY (Insedios 2, tydligen skitläskig) OCH LOLLO HAR GÖMT SIG BAKOM MIG.