Lovisa & Malin

Närmar sig
Allt närmar sig nu! Wiihooo Nya bloggdesigen släpps nog idag eller imorgon och på nyheterna står det att det ska snöa imorgon, första advent, första december. Kan inte fatta det?! Tror i min hjärna att det fortfarande är typ september. Nu ska jag skriva en jäkla "att göra" lista. Åh, hatar att vara tvungen att göra viktiga saker i ordning på helger... Vill bara sitta kvar i min säng. 
Imorse var jag uppe innan solen och hann få några pix, okej, hahaha, bara jag som kommer skratta, men, jag ser verkligen ut som en trött ekorre. Ni får iallafall se lite av mina nya vintergrejor, en mössa och en superlurrvig jacka. Myyyyys -Lovisa
 
 
#1 - Amanda [SPONTAN]

Helt fantastiska bilder!

Svar: Gud tack så himla mycket! Betyder massor :)Lovisa
photodot.blogg.se

#2 - Johanna Lausing

Svar: Ehm, är jag? Roligt, haha! Tack :D Vart har du köpt den där mössan? :)

Svar: Tror det var Hollies :)
photodot.blogg.se

#3 - Amanda Jönsson

Fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket!
photodot.blogg.se