Lovisa & Malin

Lite bara
Detta saknar jag bara en liiiiteeeenn gnutta, eller okej, jag ger mig. Enormt. Saknar allt! värmen, maten, musiken och allt annat. Här är det bara vinter och kallt, iallafall i Stockholm. Nu får ni bli vana vid att jag kritiserar vintern i mina inlägg. Men en så är jag, en person som inte gillar vattendroppar i frusen form på mina kinder. 
Jag har hört talas om Lager 157 rätt länge i skolan och på massa bloggar, velat åka dit och så men det tar sin tid att åka. Men det är det väl värt för sjukt billiga plagg från olika svenska märken, även vanliga basic. Det jag vill komma till är att de skaffat en webbshop nu, här går du in för att komma till den. Jag har beställt lite grejor som ska komma i veckan. Dem får ni kanske se då. Hejdå hallonbåt -Lovisa
 
#1 - olivia ♡ - mode, foto & vardag.

gud så fina bilder!

Svar: Åh tack så himla mycket! Du tar själv vääääldigt fina bilder
photodot.blogg.se

#2 - Mamma Cina

VIlken snygg jeansjacka du har Lovisa ;-) fniss