Lovisa & Malin

Ett par gröna
Alltså jag säger bara det, mohairstrumpan. Den fantastiske. Hela vintern lång kommer en skogsgrön, tunn, strumpa/socka/tossa som passr i precis alla skor värma mina fötter. Det finns inte så mycket mer att säga men den alstrar värme på ett sätt som får den att verka som ett element. Det kan vara bra att ha i vinter. 
Idag åt jag frukost med Sofi, på mitt blommiga täcke. Det var mysigt och kopparna matchade relativt litegrann med täcket. Man kan ju tänka blommor som blommor. Några timmar senare åkte Sofi hem och nu sitter jag ensam på mitt täcke med ett par gröna mohairstrumpor.
-Malin
 
#1 - Johanna Lausing

OMG!! Vad du är sjukt duktig på att fota!! Kan du visa hur du redigerar dina bilder?? :)

Svar: Absolut det kan vi göra någon gång! Tack så mycket :)
photodot.blogg.se