Lovisa & Malin

Läppstift och gräs
När man äntligen tror att en vecka av förkylningar, plugg och fighter ska vara över - är den inte det. Inte om man går i en så kreativ skola som jag iallafall, där de kommit på något så finurligt som en vårfest. Sen får man ju tolka fest hur man vill. Man kommer iallafall kunna vara på skolgården, äta, spela musik och brottas i några timmar. Det kan ju bli mysigt trots allt. Sen måste jag sitta på en buss i 1-2 timmar också. Det blir nog inte riktigt lika mysigt. Men vad gör man inte för att få komma ut till landet. Just nu är jag inte särskilt glad på sl-appen heller. Det står att en buss tar 1 timme och 7 minuter men nästa tar 2 timmar och 8 minuter. Till samma plats. Det förstår jag inte.
Jag fotade lite när jag kom hem. Lite rött läppstift och gräs. Funkar alltid-Malin