Lovisa & Malin

Hund
Nämen hallå allihopa. Jag läste nyss i inlägget nedanför att Lovisa har lite problem mmed att skriva längre texter på bloggen. Jag kan väl bara hålla med och säga att hon inte är ensam. Något ingen anan bloggare har problem med. Vi suger helt enkelt. Om vi har tur kanske vi visserligen samlat på oss läsare som skiter i texten. För den är rätt onödigt iallafall.
Sedan jag kom hem från dansen har jag tvättat händerna jättemånga gånger. Påriktigt jag vet inte hur många gånger jag stått vid handfatet. Det är för att min lilla bebis är så himla söt så att man inte kan låta bli att gå fram och gosa med henne. Då slickar hon på mina händer. Hela tiden. Ett mycket speciellt sätt att visa kärlek på. Jag uppskattar det självklart, men inte just när jag tvättat händerna, helst. Då vill jag att dom ska fortsätta lukta så gott som dom gör. Inte lukta såhär ↓ men vi älskar varandra ändå.
#seewhatididthere? hundra rader text -Malin