Lovisa & Malin

En av sommarlovet
Idag har jag dansat, tränat, inte badat och ätit på resturang. En dag av sommarlovet helt enkelt. Är lite rädd för träningsvärk imorgon, då jag tränade när jag kom hem från dansen. Tanken var att vi slukka åka och bada, men sen kom moln och det började regna. Av någon anledning slog det mig då att jag kunde träna lite. Efter tre danslektioner i balett, modern och jazz började jag då hoppa omkring och träna mage, ben och fick med lite armar. Varför vet jag inte egentligen, men jag kände för det och kan inte motstå impulser. Dessutom lär jag väl sova gott nu. 
 
Sedan efter mitt lilla pass åt vi middag på resturang. Därav bilderna nedan. Inte de bästa av bilder i allmänhet. Men det var väl något sånt min kväll såg ut som. Och ja -sista bilden- converse sitter inte bra på min högerfot, det är något fel med den jag blivit tvungen att acceptera. Vilken himla massa text det blev -Malin