Lovisa & Malin

Ny bebii
Gissa vad jag såg i ett litet paket i hallen när jag kom hem?? 
Det var en liten fjärutlösare! Dock inte trådlös, eftersom det inte finns några som passar min kamera. Men när jag kollar runt har jag bara sett sådana med 80 cm sladd. Sen hittade jag denhär ↓ på kamada.se med 5 meter lång sladd. Jag beställde den såfort den om tillbaks i lagret (i förrgår). Såg dock att den redan är slut! Hr ni en Canon 1100d så får ni vara uppmärksamma tills den kommer tillbaka. För 200 kr är det väl värt? -Malin ♥
#1 - elin

Är det inte jobbigt att ha sladd? för då kan man väl inte fota hela sig själv utan att den syns? :/

Svar: Jo det kan det bli, men man kan ställa in 2 sekunders fördröjning så man hinner lägga ner den på marken. Då kan man photoshopa bort den efteråt (om man har photoshop)/Malin
photodot.blogg.se

#2 - Elin (Fast inte samma som kommenterade ovanför.)

Så det finns inte trådlös fjärrutlösare till Canon 1100D?

Svar: Nej, det finns bara med sladd. Det är jättedåligt!
photodot.blogg.se