Lovisa & Malin

Skolan
Hej! Snart ska jag till skolan! (jag vet att det är lördag). Vi ska ha någon öppethus-grej, så alla elever måste vara i skolan. Jag ska ha bild och hemkunskap. Här ser ni dagens outfit - nu måste jag åka ;)
/Malin
#1 - Annika

Fin blogg :)

#2 - DIYS

riktigt fina bilder!:D hur har du blivit så bra? :D

#3 - William

sktfina bilder:D

#4 - Anonym

Vad heter det typsnitt på "kommentera inlägget"?
Vart har ni laddat ner det?

Svar: Amatic SC Tror jag det heter, men jag vet inte vart Lovisa har laddat ner det ;)
photodot.blogg.se

#5 - Hanna S

Hejsan vilken jättefin blogg med underbara bilder!
Tänkte också säga att jag har en fototävling på min blogg det sklle betyda GULD om du var med i den!
Reglerna är enkla!
Direktlänk: http://hannaasundin.blogg.se/2012/september/fototavling-med-tema-natur.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!