Lovisa & Malin

lockigt på listan!
Nu var det skola igen och jag bestämde mig för att ha lockiga lockar denna tråkiga och trista dag! Vart tog sommaren vägen? skulle vilja ha den här nu...
-Lovisa
#1 - Emma

Sv: Tack! yes jag har ps!

#2 - Sophie "autophoto"

Var gärna med i dagens blogg! aldrig fel att få lite extra läsare! :)

MVH Sophie på Autophoto.blogg.se

#3 - Ellen

Gud vilken snygg bild!

#4 - Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: tack snälla!! :)

#5 - Lina Jehander

hej, jag har en fototävling i sammarbete med caseapp på min blogg nu. var gärna med :) http://linajehander.blogg.se/2012/september/fototavling-i-samarbete-med-caseapp.html#comment

#6 - Tilda

Gud vad ni fotar bra vad äger ni för kameror? ;) ♥

Svar: Båda har en varsin Canon 1100d ;)/Malin
photodot.blogg.se

#7 - Alex

fin blogg och vilka perfekt lockar! :)