Lovisa & Malin

Ljut och brusigt
Hej! Nu har jag ätit frukost. Supernajs att vara ledig idag, eftersom jag var i skolan i lördags.
Det här med text är inte riktigt min grej...men iallafall, jag blev inte så nöjd med den sista bilden. Jag får ta nya och redigera dem bättre,  men jag kände för att visa den ändå :)
/Malin
#1 - DIYS

sv: absolut :D tkr du ska göra mkt fotoguider typ... om du använder manuell så skriver du det, och vilken F du har och S :) så man vet lite hur A S P och M funkar :D

kram

#2 - DIYS

sv: absolut tkr jag du ska lägga upp ps tips och fototips :D tack för tinkerbellas inlägg, det var toppen, sla verkligen titta på det! :D

men tex. i dessa bilder, får du till sånt där ljus av bara kameran eller är det psat? :D

#3 - MICHANS [CORNER]

Nu är vinnaren från fototävlingen uppe så titta in och se om det blev du!

#4 - hanna

Hej fin blogg ni har finis! :)
idag är det sista anmälnings dagen till min "veckan blogg" tävling kul ifall ni vill va med!? :)

#5 - Amanda '

Åh så himla fina bilder ! :)