Lovisa & Malin

BröllopsKläder
Hej! 
Här får ni se min fina bröllopsoutfit! Det blev inte jättebra bilder..men ni får försöka att inte titta på bakgrunden. Senare i veckan när jag har den nya datorn ska ni få se fler bilder ;)
Jag tog runt 600. Det kommer ta ett tag innan ni fått se bara de bästa!!
/Malin
#1 - sommarblom.blogg.se

Åh så fina bidler!!

#2 - Emmy

Vilken fin klänning! :)

#3 - Elise

Hej! Jag undrar om någon av er skule kunna hjälpa mig med min blogg? Min meny är lite för långt åt vänster och jag vill ha den lite närmare inläggen. Skulle jag kunna få hjälp? :)

#4 - Tilda

Hej älskar denna bloggen sjukt fina bilder ni fotar får mycket insperation och ider av denna fina blogg älskar allt med eran blogg!! Det är en berondeframkallande blogg att kolla på haha ser på den dag och natt typ ÄLSKAR ERAN BLOGG :) !!