Lovisa & Malin

"Min bästa Bild"
Innan chansen försvinner tänkte jag delta i fotogeniquees fototävling! Man kan vinna helt grymma priser från sheinside eller kamada. Eftersom den avslutas ganska snart tänkte jag passa på att vara med. Jag valde den här bilden från i somras för att det var ett ganska speciellt tillfälle. Min hund (den stora) var väldigt nochalant mot valparna, men när hon såg den enda lilla ljusa så fick hon något intresse. Det var den enda som liknade en valp av hennes egna ras. Sen är skillnaden på deras nosar så himla söt också :)
Hoppas inte att det är allt för bra fotografer som är med...känner att jag skulle kunna tänka mig en sån här. Haha nämen vi får se hur det går!
/Malin
#1 - maja - fotogeniquee

Vad roligt att du är med och tävlar!

#2 - Jennifer, Emilia

Hej, jättefin blogg verkligen! Vart har du gjort headern? kram :D