Lovisa & Malin

Skorna
Jag fick en fråg från lizaa.nu om vart jag köpt mina skor. Det är ganska svårt att förklara, de är köpta i en mini-affär som jag hittade när jag skulle gå från centralen till hantverkargatan. Då när jag gått förbi ComCenter på kungsholmsgatan och förbi bröllopsklänningsaffären, så hittade jag den lilla butiken. Hehe, jag kan inte förklara bättre än så...men åk till ComCenter på kungsholmsgatan och gå till sportson, om du vill ha likadna sko som jag. Haha Lycka till!! -Malin
#1 - Liza

Hah tack så mycket! Dom var jätte fina alla fall :)

#2 - Majken

Hejsan!
Jag har just nu en tävling där du kan vinna ett presentkort hos IDIWA.SE på 150 kr. De har just nu de tredndigaste mode iphone skalet-det med nitar, snygga hörlurar, ipad fodral och en massa mer saker... Jag tycker att du i alla fall ska delta! Vad har du att fölora licksom? Om du vill delta så har du inlägget med regler och så (inte några svåra) här:
http://megamajken.devote.se/blogs/22959138/.htm#WriteComment

Svar: Ska vara med :) Hoppas det går bra för mig..
photodot.blogg.se

#3 - Majken

Du frågade mig om man man kunde köpa ett skal fasst det kostade 169 och det går tyvär inte men... Man kan lägga till egna pengar! Så du kan vinna det för 150 sen lägga till 19 själv! Lycka till ännu en gång!