Lovisa & Malin

Yay!!

Snart ska jag ha gympa, men jag bara måste göra ett sån där "jageglad-inlägg" de flesta läsarna som kommer till bloggen idag. "Kommer från" keelas blogg. Vi blev ju helgen awesome, vilket jag är glad för så jag hoppas att ni kommer tillbaka:)
Man blir mycket gladare än man tror faktiskt...

#1 - Sannalitens.se

Hej! Kanske en konstig fråga, men vad är din favoritmaträtt? :) Jag skulle behöva lite tips på nya goda maträtter :) Kramar!

#2 - malin [fotoblogg]

sv: åh tusen tack =) blir så glad!har varit fotointresserad i fyra år nu :) själv då? vill ni göra ett bloglovinbyte? :) kram

#3 - Åsa

Bloglovin byte? :)

#4 - Emma

Hej! Jag undrar bara på vilken sida ni har gjort en header på? :)

#5 - malin [fotoblogg]

sv: kanon :D har lagt till er med! kram

#6 - Edith

Vad kul! Grattis! Haft en bra dag? ^^

#7 - Åsa

Sv: Följer er också nu! :)

#8 - Annika

Fin blogg!

#9 - ♣ Ida

Ha en bra dag! ♥