Lovisa & Malin

Utsikt från fönstret :)
Jag har fått flera frågor om vart jag köpte nitarna och hur många. Jag köpte dem på hobbypyssel.se (tog dom som var 7 mm stora) och köpte nästan 60 stycken, det blev av en slump väldigt många iallafall. 20 stycken kostar 20 kronor. Det tycker jag var rätt billigt :)
Imorgon kommer det inte dyka upp ett tidinställt inlägg under dagen, så ni vet. Hinner nämligen inte göra ett nu. jag bloggar när jag kommer hem från skolan imorgon istället.
Sen vill jag också tacka för alla fina kommentarer, det är roligt att se det varje gång, man loggar in :)
#1 - ♥ Sojka ♥

Bloglovin byte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig! :)

#2 - Jossan ★

Dunderförälskad i din header! :D

#3 - BlogTools





Hej!



Vill du ha en mer framgångsrik blogg? Behöver du en knuff i rätt riktning?

Besök våran blogg på http://blogtools.blogg.se och se vad vi har att erbjuda dig nu under våran lansering.



Ha en toppendag!

/BlogTools

#4 - Alice - Bilderbyalice

fina bilder!

allt bra? :)