Lovisa & Malin

Utmaning 11 frågor
Regler: Svara på de elva frågor som personen ställt till dig och lägg upp på din blogg.
Utmana 11 nya fina bloggare och ställ 11 nya frågor till dem.  Vi blev utmanad av Malin.
.
1. Vilket är ditt favoritord?
Lovisa: Mitt favoritord är nog beautiful.
Malin: Svår fråga...jag tycker om alla former av naaw eller aaaw. Om de räknas som ord.
.
2. Vilken är din favoritårstid?
Lovisa: Jag gillar sommaren, för då blir jag brun och ännu ett år äldre. :)
Malin: Håller med om sommaren, vi fyller ju år typ samtidigt.
3. Vad gör dig stolt?
Lovisa: När Ludvig (bror) tycker jag är en snäll och bra syster. ♥
Malin: När jag är svensk och Loreen vinner eurovision ;)
.
4. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Lovisa: Jag skulle spara en hel del men också ge bort pengar till olika fonder, t.ex barncancerfonden, för att Ludvig (bror) har precis överlevt Leukemi.
Malin: hmm, känner att jag inte har fina svar som Lollo...men jag skulle nog resa och fotografera. Men om jag vann en så stor summa skulle jag ge bort lite till fonder.
.
5. Vart är ditt favoritställe i hela vida världen?
Lovisa: Jag skulle nog säga någonstans i vackra Grekland.
Malin: Landet, jag har två landställen där jag vuxit upp, med olika minnen. De är definitivt två av de platser jag älskar mest!
.
6. Vad spenderar du helst pengar på?
Lovisa: Helst av allt kläder.
Malin: Oj! Kläder, smink, kamerautrustning, musikgrejer, noter, allt som hör till mina intressen.
.
7. Vilken är din absoluta favoritlåt?
Lovisa: hehe, Wonderwall med Oasis
Malin: Det kan jag nog inte svara på...jag tycker väldigt mycket om min systers musik. Annars gillar jag svensk musik med fina texter också :)
.
8. Om du får barn i framtiden, skulle du ha något emot om han/hon också bloggade?
Lovisa: absolut inte! tycker det är bra att skriva mycket och utveckla språket.
Malin: Nej, jag ser det som ett fritidsintresse. Fast det beror ju lite på vad hon/han bloggar om också..
.
9. Nämn dem tre saker du är mest nöjd med hos dig själv?
Lovisa: hm svår fråga. Min vänlighet, skojighet och min kropp. :)
Malin: Om man tänker på utseendet så vte jag inte riktigt...någon blandning av allting kanske? Fast jag är nöjd med att jag är duktig på mina intressen också. Alltså bra på piano, å sång m.m Vänta skulle man skriva tre?
10. Hur spenderar du helst en varm sommardag?
Lovisa: På grönan lund eller på stranden med bikini och glass till hands.
Malin: På landet, med min hund, eller vid någon badplats med mina kompisar.
.
11. Vilken är din favoritmaträtt?
Lovisa: jag gillar gong bao kyckling ( kina )
Malin: Tacos kanske, eller grillat. Fast jag gillar lax också.
Här är era frågor:
1. Vilket är ditt favoritord?
2. Vilken är din favoritårstid?
3. Vad gör dig stolt?
4. Vad skulle du göra om du göra om du fick en jorden-runt resa?
5. Vart är ditt favoritställe i hela Sverige?
6. Vad spenderar du helst pengar på?
7. Vilken är din absoluta favoritblomma?
8. Om du får barn i framtiden, vad skulle de heta?
9. Nämn dem tre saker du är mest nöjd med hos dig själv?
10. Hur spenderar du helst en varm sommardag?
11. Vilken är din favoritdryck?
#1 - Wilma

Hey, en av er går väl i sjöängen?:)